Шановні колеги!

Фонд державного майна повідомляє: на виконання п. 172 Податкового Кодексу України введено в дію нову Єдину базу даних звітів про оцінку - інформаційно-телекомунікаційну систему, до складу якої входять база даних та модуль електронного визначення оціночної вартості (з метою перевірки вартості об’єктів оподаткування, внесеної суб’єктом оціночної діяльності). Це наша спільна, командна робота з оціночною та нотаріальною спільнотою.

Мета одна: унеможливити зловживання на ринку податкової нерухомості.

Застосування електронних майданчиків дасть можливість сформувати реальні ціни на ринку оцінки рухомого та нерухомого майна та виключити зловживання у цій сфері, які набули масштабного характеру.

Станом на 20 липня, за два дні роботи нової Єдиної бази оцінки, до неї внесено майже 300 звітів. 10% звітів, які оцінювачі хотіли внести, відхилено. Причина одна: невідповідність ціни. Але оцінювачі мають право звернутися до Фонду державного майна з апеляцією і протягом 10 днів отримати рецензію на ці звіти, а потім внести їх до бази, якщо рецензія буде позитивною.

Ми прекрасно розуміємо, що, як усе нове, система має певні труднощі та недосконалості на початку своєї роботи. Ми чекаємо від оцінювачів та нотаріусів конструктивних пропозицій щодо її удосконалення, і проаналізуємо всі ці пропозиції.

Протягом максимум двох тижнів запрацюють ще три електронних майданчики, які ще проходять тестування. І це дозволить значно покращити якість надання послуг.

Зі свого боку закликаємо громадські організації оцінювачів, фізичні та юридичні особи, усіх зацікавлених у співпраці з Фондом державного майна України брати участь у створенні нових електронних авторизованих майданчиків з метою покращення якості та доступності зазначених послуг.

Продолжение

 

Категория: Новости разные | Просмотров: 2479 | Добавил: Оценщик | Дата: 23.07.2018 | Комментарии (0)

Дабы не грузить не нужной информацией и техническими моментами просто несколько фактов, которые выяснились на данный момент:

❗Каждый оценщик обязан зарегистрирововать оценку любого объекта недвижимости на так называемой электронной площадке (которой владеет некая частная фирма-прокладка) и заплатить за ПОПЫТКУ регистрации 390 грн. - раньше это было БЕСПЛАТНО.

Если попытка была неудачной и отчет отклонили, а такое вполне возможно, то деньги исчезают и платить за новую попытку нужно по новой.

❗Каждый нотариус перед сделкой должен проверить данный отчет и заплатить той же прокладке еще 390 грн. - раньше это так же было БЕСПЛАТНО.

❗Таким образом, если человек продает дом и земельный участок из двух целевых назначений (обслуживание дома и ведение хоз деятельности), то в воздух он должен выбросить минимум 390*3 = 1 170 грн. + оплатить саму стоимость работы по оценке - раньше платил ТОЛЬКО за выполнение работ по оценке.

❗ФГИ разработал индикативные цены на недвижимость и землю по каждому региону и если твоя оценка не попадает в эти цифры, то будет отклонена. Это вроде как звучит неплохо, так как сделано для борьбы с занижением оценки, что правильно, но кто и по какому приниципу разрабатывал эти значения мне не понятно. Например в серединной зоне Днепра сотка земли будет сравниваться с 2000 у/е, хотя есть много серединных зон где она и за 1000 не продается в реальности, а в центральной части сравнение будет идти с 10000 уе/сот. А что говорить за область и районы я пока так и не понимаю, поскольку там индикативов пока не встречал

Категория: Новости разные | Просмотров: 1413 | Добавил: Юрист | Дата: 21.07.2018 | Комментарии (0)

Судді Великої Палати Верховного Суду, розглядаючи на засіданні від 13.03.2018 справу №914/881/17, прийшли до висновку про те, що за змістом статей 12, 33 Закону України від 12.07.2001 за №2658-III «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» звіт про оцінку майна не створює жодних правових наслідків для учасників правовідносин з оцінки майна, а лише відображає та підтверджує зроблені суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання висновки та його дії стосовно реалізації своєї практичної діяльності з визначених питань, що унеможливлює здійснення судового розгляду справ у спорах про визнання такого звіту недійсним.

Після офіційного оприлюднення в Єдиному державному реєстрі судових рішень повного тексту постанови Великої Палати Верховного Суду у справі за №914/881/17 від 13.03.2018 за позовом Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Львівгаз» до фізичної особи – підприємця Лободинець Людмили Михайлівни (суб’єкт оціночної діяльності), за участю Прокуратури Львівської області та третьої особи, яка не заявляє самостійних вимог на предмет спору, на стороні відповідача – Перемишлянської районної ради Львівської області, про визнання недійсним звіту про оцінку майна, за касаційною скаргою Публічного акціонерного товариства по газопостачанню та газифікації «Львівгаз» на ухвалу Господарського суду Львівської області від 27.06.2017 та постанову Львівського апеляційного господарського суду від 24.07.2017, стала доступною для широкої громадськості офіційна позиція Суддів Великої Палати Верховного Суду щодо визнання недійсним звіту про оцінку майна.

Так, системний аналіз ч.4 ст.3, ч.1 ст.10, ч.1 ст.11, ч.1 ст.12, ст.32, ст.33 Закону України від 12.07.2001 за №2658-III «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» на думку Суддів Великої Палати Верховного Суду свідчить про те, що звіт про оцінку майна є документом, який фіксує дії суб’єкта оціночної діяльності – суб’єкта господарювання щодо оцінки майна, здійснювані ним у певному порядку та спрямовані на виконання його професійних обов’язків, визначених законом і встановлених відповідним договором.

Згідно закону передбачена відповідальність оцінювачів та суб’єктів оціночної діяльності. Зокрема визначено, що оцінювачі та суб’єкти оціночної діяльності – суб’єкти господарювання несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов договору, зокрема, за недостовірність чи необ’єктивність оцінки майна, відповідно до умов договору та закону.

Відтак, чинним законодавством України передбачені підстави відповідальності суб’єкта оціночної діяльності – суб’єкта господарювання в разі неналежного виконання (зокрема, недостовірність чи необ’єктивність оцінки майна) ним своїх обов’язків.

При цьому, сам звіт про оцінку майна не створює жодних правових наслідків для учасників правовідносин з оцінки майна, а лише відображає та підтверджує зроблені суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання висновки і його дії щодо реалізації своєї практичної діяльності.

Звіт про оцінку майна є результатом практичної діяльності фахівця-оцінювача з визначених питань і не може вважатися юридичним актом, нормативно-правовим актом чи актом ненормативного характеру (індивідуальним актом) будь-якого державного чи іншого органу або уповноваженої ним особи.

Отже, встановлена правова природа звіту про оцінку майна унеможливлює здійснення судового розгляду щодо застосування до нього наслідків, пов’язаних зі скасуванням юридичних актів чи визнанням недійсними правочинів.

Тому, розгляд справи у спорі про визнання недійсним звіту про оцінку майна в господарському суді Велика Палата Верховного Суду вважає неможливим.

Також Велика Палата Верховного Суду зазначає, що спори про визнання недійсним звіту про оцінку майна не можуть бути розглянуті й у порядку іншого (ніж господарське) судочинства.

Таким чином за змістом статей 12, 33 Закону України від 12.07.2001 за №2658-III «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльність в Україні» звіт про оцінку майна не створює жодних правових наслідків для учасників правовідносин з оцінки майна, а лише відображає та підтверджує зроблені суб’єктом оціночної діяльності – суб’єктом господарювання висновки та його дії стосовно реалізації своєї практичної діяльності з визначених питань, що унеможливлює здійснення судового розгляду справ у спорах про визнання такого звіту недійсним.

Вищезазначена постанова набирає законної сили з моменту її прийняття, є остаточною й оскарженню не підлягає.

Категория: Новости разные | Просмотров: 1362 | Добавил: Юрист | Дата: 01.04.2018 | Комментарии (0)

Обзор тенденций рынка жилой недвижимости в Киеве: цены на аренду квартир в феврале 2018 года.

Средние цены предложений аренды квартир в домах старого жилого фонда в Киеве в феврале 2018 года:

Локация

Однокомнатная квартира, грн

Двухкомнатная квартира, грн

Трехкомнатная квартира, грн

Центр города

12000-14000

15000-16000

17000-19000

Прицентральные районы

11000-13000

14000-15000

16000-17000

Окраина города

8000-10000

11000-12000

12000-14000

Категория: Новости разные | Просмотров: 1282 | Добавил: Риелтер | Дата: 01.03.2018 | Комментарии (0)

За 2017 год цены на недвижимость в Украине упали на 10-15%. Падение цен на квартиры началось еще в 2008 году, а уже в 2014 году стоимость жилья в долларовом эквиваленте падала на 2% ежемесячно.

Категория: Новости разные | Просмотров: 1153 | Добавил: Риелтер | Дата: 13.02.2018 | Комментарии (0)

Цены на жилье по сравнению с прошлым годом на вторичном рынке выросли примерно на 10%. В этом году темпы роста цен могут ускориться.

Категория: Новости разные | Просмотров: 1320 | Добавил: Риелтер | Дата: 11.02.2018 | Комментарии (0)

180 000 000 гривен на ремонт БТИ.

Хотят 2 этажа достроить

Категория: Новости разные | Просмотров: 1129 | Добавил: Маклер | Дата: 06.02.2018 | Комментарии (1)

 

ФДМУ  розробив новий порядок ведення Єдиної бази Звітів.

Основна мета:  дешева оцінка не пройде.

Реальна мета:  наступний переділ ринку оцінки.

Проект наказу

Порядок оцінки: текст

Аналіз регуляторного впливу

Пояснювальна записка

Категория: Новости разные | Просмотров: 2878 | Добавил: Эксперт | Дата: 04.02.2018 | Комментарии (12)

1 2 »
Категории раздела
Новости разные [13]
Поиск
Вход на сайт
Календарь
«  Март 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архив записей
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 493
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0