Олексій воює зі страховиками давно. Каже, жодного разу не
заплатили швидко та без нервів. За розтрощений ущент маршруткою ще
взимку задній бампер, вибиває гроші і дотепер. Головний спосіб
затягування - вимагання додаткових документів.
Довідка з ДАІ про ДТП та рішення суду, згідно з яким вас визнали постраждалим - не арґумент.
Олексій Ільясов, автовласник:
- Было сказано, принесите справку из АТП о том, что водитель маршрутки,
который управлял маршруткой, которая въехала в его форд Коннект,
официально находился за рулем этой маршрутки. Вопрос: а почему это
должен делать я, как пострадавшая сторона?!
Вартість ремонту на власній СТО страхова визнала зависокою. Постраждалий
знайшов станцію, де бралися полагодити автівку на тисячу гривень
дешевше. Це не тільки не пришвидшило процесу, а й викликало низку
додаткових проблем.
Олексій Ільясов, автовласник:
- После этого начались создаваться всякие комиссии. Комиссия: правильно
ли была проведена оценка?! Легально ли работает это СТО?! Подтверждение
каких-то документов с этой техстанции.
У страховиків своя правда. Кажуть - платять чітко і за угодою - в
середньому: від 10 до 30 днів з миті надання останнього документа.
Вадим Шевченко, керівник асистуючої компанії:
- Большинство страховщиков заинтересованы в четком и правильном
определении суммы ущерба. Т.е. суммы, которую расчитывает страховщик
должно хватить на восстановление транспортного средства. Страховщик
может рекомендовать, как правило и работает, с рядом СТО, которые
готовы отремонтировать автомобиль качественно и с гарантией и уложиться в
ту сумму средств, которые страховщик считает.
Спеціалісти радять - якщо страхова затягує виплату, пишіть скаргу до
самої компанії. Свою заяву обов'язково зареєструйте. Не допоможе -
звертайтеся
до управлінь захисту прав споживачів або суду. Якщо
затягують виплату з автоцивілки - варто повідомити у Моторне транспортне
страхове б'юро. Цьогоріч із п`ятисот автовласників вони допомогли
третині.
Роман Роменський, керівник департаменту Моторного страхового бюро:
- Ми надаємо страховику 10 днів з моменту отримання нашого листа надати
всі документи по справі. Якщо форс-мажор - не надані всі документи
вчасно, Моторне бюро застосовує засоби впливу - попередження або грошове
стягнення на страховика.
Ще один вихід із ситуації - страхуватися через посередників. У разі ДТП
вони допоможуть викликати допомогу, а згодом опікуватимуться вами до
миті виплати.
Володимир Бойко, представник страхового агентства:
- Занимаются вопросами согласования счета - это тоже острый вопрос,
потому что тут тоже идет борьба интересов. СТО, которое ремонтирует
автомобиль - они очень часто завышают стоимость ремонта, страховые
компании, понятно, что они преследуют цель занизить стоимость. Тогда,
если работать не через посредника - головная боль клиента.
Тож, якщо страховики порушують ваші права, дійте і використовуйте всі
важелі впливу. Тоді компанії вигідніше буде заплатити вам, аніж
сплачувати штрафи та зіпсувати собі репутацію.
Олексій Бєльський, Олексій Волосевич, Святослав Мелешкін
|