Оценка имущества


Як безоплатно отримати державний акт на землю?

У вересні вступив у дію «Порядок безоплатного оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки», який затверджено постановами Кабінету Міністрів від 5 та 26 серпня 2009 р. № 844 та 901.

Уряд зобов'язав Держкомзем у 2009 році безкоштовно оформляти і видавати громадянам України державні акти на право власності на земельні ділянки. Постанова також забороняє до кінця цього року брати з населення плату за підготовку документації із землеустрою та вимагати внески до різних добродійних фондів.

Про те, як отримати державний акт згідно із новим «Порядком», розповідає заступник голови Держкомзему Дмитро Завтур.

– Чи всіх земельних ділянок стосується цей «Порядок»?

– Порядок визначає спрощену процедуру безоплатних оформлення та видачі громадянам України у 2009 році держактів на право власності на земельні ділянки для будівництва та обслуговування жилого будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів та садівництва. Мова йде про ті ділянки, щодо яких прийнято рішення про безоплатну передачу у приватну власність.

– Що має робити громадянин, аби отримати державний акт безкоштовно?

– Сам цей громадянин, або уповноважена ним особа, має звернутися із заявою про видачу такого акта до сільського, селищного, міського голови (або уповноваженої ним особи), який забезпечує організацію прийому таких заяв у кожному населеному пункті. Зауважте: заява подається за місцем розташування земельної ділянки, а не місцем проживання її власника.

– Крім заяви, якісь документи ще потрібно подавати?

– Так. До заяви слід додати три копії: копію паспорта; копію документа про присвоєння ідентифікаційного номера у Державному реєстрі фізичних осіб; копію рішення органу місцевого самоврядування або райдержадміністрації про передачу земельної ділянки у власність. Якщо документи подає уповноважена особа, необхідна ще й нотаріально засвідчена копія довіреності.

– Людина передає копії документів до органів місцевого самоврядування – що лишається у неї на руках?

– Заяви громадян про видачу держакту приймаються територіальними органами Держкомзему від органів місцевого самоврядування за відповідними актами прийому-передачі. А щоб засвідчити факт поданої заяви – обов’язково принесіть із собою її копію і вимагайте, щоб на ній поставили печатку, дату прийому, вхідний номер та підпис відповідальної особи, що прийняла у вас документи.

– Де і коли можна отримати готовий державний акт?

– Згідно з «Порядком», не пізніше ніж через 30 днів від того моменту, як ви подали заяву – у сільській, селищній чи міській раді від представника районного або міського підрозділу Центру державного земельного кадастру. Як уже наголошувалося, за місцем розташування земельної ділянки, а не проживання власника. Саму ж процедуру видачі готових актів для мешканців кожного окремого населеного пункту зобов’язані організувати органи місцевого самоврядування спільно з територіальними підрозділами Держкомзему.



Источник: http://www.slk.kh.ua/view_post.php?id=3300
Категория: Новости, законопроекты | Добавил: Юрист (12.10.2009) W
Просмотров: 1966 | Теги: державний акт на право власності на, оцінка, експертиза, держакт, госакт, земельні ділянки, земля
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Категории раздела
Материальные объекты
Недвижимость: обзоры
Предприятия, доли, акции
Прайс Лист
Перечень исходных данных
Индексы СМР
Новости, законопроекты
Наши публикации в СМИ
Разное
Поиск
Вход на сайт
Наш опрос
Оцените мой сайт
Всего ответов: 493
Друзья сайта
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0